Jadi Orang Pertama Yang Untuk Tahu...



Seminar Jutawan Hartanah oleh Azizi Ali


Dear zul,

Peraturan untuk pelaburan hartanah dalam dekad baru ini telah berubah. Mengapa? Kerana suasana pelaburan telah berubah.

Sesiapa yang berpaut kepada formula asas membeli beberapa hartanah dengan membuat pinjaman gergasi (atau dalam kata lain, deposit minima dan pinjaman maksima) akan merasa padah hasil perbuatan mereka sendiri. Mereka akan sangat kecewa apabila harga hartanah menurun dan kadar bunga melambung naik.

Apabila bayaran bulanan mereka meningkat dengan ketara, ramai yang tidak akan dapat menjelaskan pinjaman mereka. Hidup boleh berubah menjadi sangat teruk kerana mereka mungkin menghadapi situasi ekuiti negatif – yang mana jumlah pinjaman melebihi nilai hartanah mereka (yang mana sudah terjadi kepada banyak pemilik kereta). Mereka boleh kehilangan semua wang dan hartanah mereka ketika bank merampas dan kemudian melelong semua hartanah tersebut.

Pada masa yang sama, peluang untuk menghasilkan banyak wang daripada hartanah masih tetap ada. Apa yang perlu anda tahu ialah apa yang harus dilakukan untuk menghadapi perubahan persekitaran dan tentu sahaja, mengambil tindakan yang sepatutnya.

Ini adalah kali pertama saya berkongsi maklumat dan strategi ini dengan orang ramai, yang bermaksud anda akan menjadi antara yang pertama tahu mengenainya!

Klik pautan di bawah untuk menjadi antara yang pertama untuk tahu...

www.MillionairesPlanet.com/JutawanHartanah.htm

 

Signature


 
 


No comments:

Post a Comment